12 червня ми провели динамічний двогодинний воркшоп, присвячений спільній розробці кампанії в Instagram, щоб заохотити дівчат віком 14–18 років досліджувати та обирати напрямки #STEM. 🎓
🎯 Ця інтерактивна сесія, практичне продовження завдання 2.4 з Co-Creation Labs, об’єднала учасників для створення ключових меседжів, визначення ефективних форматів контенту та обміну ідеями, які справді відгукуються підліткам. Учасники активно працювали на дошці MIRO та співпрацювали в різних робочих групах, а їхня креативність і залученість стали запорукою успіху кампанії. Ми також уточнили, що включає в себе “кампанія в Instagram” і розподілили ролі між партнерами.
👏 Щира подяка CESIE ETS за організацію настільки захопливої та плідної сесії! Слідкуйте за оновленнями — ми готуємо ще більше ініціатив, щоб надихати нове покоління дівчат у STEM! 💪👩🔬