Головна Part4CM Project Оголошуємо закупівлю трьох ноутбуків в рамках проекту Part4CM

Оголошуємо закупівлю трьох ноутбуків в рамках проекту Part4CM

з z.lyubomyr

для забезпечення реалізації проєкту

«Партнерство RO-UA для пом’якшення наслідків зміни клімату» (Part4CM), Спільна оперативна програма Румунія – Україна 2014 – 2020, що фінансується ENI CBC 2SOFT/1.2/63

Характеристики об’єкта закупівлі, переносного комп’ютера (ноутбука):

Назва параметруЗначення параметру
ЕкранIPS 14″ – (1920×1080) Full HD 
Частота оновлення екрана60 Гц або більше
ПроцесорAMD Ryzen 5, 7 (5 покоління
або кращі аналоги
Кількість ядер6 або більше
Обсяг оперативної пам’яті16Gb або більше
Тип оперативної пам’ятіDDR4
НакопичувачSSD 512ГБ або більші аналоги
Веб-камера+
Вбудований мікрофон+
КлавіатураУкраїнська розкладка клавіатури
Графічний адаптердискретний
Мережеві адаптериWi-Fi 802.11ax (2×2), Bluetooth 5.0 або кращий аналог
Роз’єми та порти введення-виведенняUSB 3.1 ,  USB 3.1 Type-C / HDMI
Адаптер живлення+
1.ЗАМОВНИК: 
 Повна назваГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «Бюро Розвитку, Інновацій та Технологій»
 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 37952815
 Адреса76019, м. Івано-Франківськ, вул. Микитинецька 5А,офіс 213
 Відповідальний за проведення тендеру 
 Прізвище, ім’я, по батьковіГрицак Роман
 e-mailgobrit.org.ua@gmail.com
2.ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ  
 Предмет закупівлі, кількістьНоутбук, 3 одиниці
 Місце і термін (поставки, виконання робіт або надання послуг)76018 Івано-Франківськ, вул.Микитинецька 5А, кв.,213 – квітень 2022 року
3.ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІспрощена
4.ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 
 МісцеНа електронну поштову скриньку gobrit.org.ua@gmail.com
 Строк подання пропозиції05 квітня 2021 року
 Документи, що необхідно подати з пропозицією1. комерційна цінова пропозиція чи рахунок;
2. копії установчих документів (в чинній редакції), з додатком наявних змін (для юр. осіб) або документи, що засвідчують ПІБ, номер контактного телефону, РНОКПП (для ФОП);
3. Декларація доброчесності (Додаток: Декларація доброчесності)
5.УМОВИ ОПЛАТИ ПОСЛУГ ПОСТАЧАЛЬНИКІВОплата згідно умов договоруБезготівковий розрахунок (БЕЗ ПДВ)Учасники мають право на привілеї та зобов’язується пройти процедуру звільнення від сплати податків, зокрема, відповідно до: Рамкової угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств від 03.09.2008 року (Закон України від 03.09.2008 №360-VI); Угоди про фінансування ENI-CBC/2015/039-006 між Європейською Комісією та Урядом України щодо cпільної оперативної програми Румунія – Україна 2014 – 2020; Постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (зі змінами та доповненнями); Грантового контракту № 2SOFT/1.2/63) та реєстраційної картки, що буде додатком до договору. 
6.ІНФОРМАЦІЯ ПРО МОВУ, ЯКОЮ ПОВИННО БУТИ СКЛАДЕНО ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇПід час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Організатором, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що стосуються до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених  мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 
 Місце
 Дата10 квітня 2021 р.

You may also like

Залишити коментар