1.1.Вступ
Громадська організація «Бюро розвитку інновацій та технологій» (ГО «БРІТ»), неприбуткова організація, не платник ПДВ та податку на прибуток, оголошує тендер на організацію двох кавових перерв в період вересня-жовтня у м.Львів та м. Луцьк на 30 осіб. Оплата послуг з організації кавової перерви здійснюватиметься за рахунок коштів Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках проекту міжнародної технічної допомоги «Зміцнення місцевої фінансової ініціативи (ЗМФІ-ІІ) впровадження».
Термін надання послуг: з 8 Вересня 2017 по 31 жовтня 2017 року.
Оплата послуг: безготівкова оплата, без ПДВ.
Факт отримання цієї пропозиції не може розглядатись як зобов’язання щодо укладання договору з боку ГО «БРІТ». Учасник несе усі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозицій, а Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату проведення тендеру.
1.2.Кваліфікаційні вимоги
Організація має право на податкові пільги і звільняється від сплати ПДВ за товари (роботи, послуги), які закуповуються на митній території України, тому оплата здійснюється без ПДВ.
Претенденти, що є платниками ПДВ, повинні бути готові, в разі акцептування тендерної пропозиції, пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість (див. п.1.4).
Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
– Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
– Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку;
– Рекомендаційні листи (в разі наявності).
1.3. Подача тендерних пропозицій
Для участі у тендері просимо надати свою пропозицію у друкованому або електронному вигляді (на вибір):
– на поштову адресу: 76019, м.Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15; або
– на електронну пошту: z.lyubomyr@gmail.com
Кінцевий термін подачі пропозицій: 5 вересня 2017 року до 13:00.
Усі питання та роз’яснення, які стосуються цього тендеру, необхідно надсилати електронною поштою на адресу z.lyubomyr@gmail.com. Контактна особа: Любомир Жовтуля.
Для участі у тендері необхідно надати:
- Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог.
- Додаток № 1: Рахунок на зазначену продукцію.
Всі додатки мають бути обов’язково завірені підписом або підписом з печаткою уповноваженої особи (в разі наявності).
Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненням змісту їх тендерних пропозицій з метою полегшення їх розгляду, оцінки та порівняння.
Надані у друкованому вигляді або надіслані у PDF-форматі копії документів мають бути розбірливими та якісними. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.
1.4. Вимоги щодо звільнення від сплати ПДВ
Претенденти, що є платниками ПДВ, повинні бути готові, в разі акцептування тендерної пропозиції, пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість. Організація має право на податкові пільги і звільняється від сплати ПДВ за товари (роботи, послуги), які закуповуються на митній території України, що передбачено статтею 1 (а) Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року та Постановою Кабінету Міністрів України «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» № 153 від 15 лютого 2002 р.
Переможцю надається пакет документів для звільнення від ПДВ у відповідності до листа ДПС України «Щодо інформаційних довідок» від 27.09.2012 за №4526/0/71-12/12-1017, а саме: 1. копія реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснюється закупівля послуг з організації заходів; 2. копія плану закупівлі, засвідчена печаткою виконавця проекту; 3. копія договору на надання послуг з організації заходів, засвідчена підписом та печаткою виконавця проекту. З питань щодо процедури звільнення від сплати ПДВ, будь ласка, звертайтесь до головного бухгалтера організації Прусак Лілії Ігорівни за телефоном: (067) 364 65 13.
1.5 Оцінка тендерних пропозицій учасників
Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації кавової паузи будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:
- Професійний досвід.
- Відповідність вимогам тендеру.
- Наявність рекомендаціій
1.6. Інформування учасників
Замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає всім учасникам повідомлення про результати проведеного тендеру.